خانه وبلاگ آمپرمتر AC / DC تا 30 درصد تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



آمپرمتر AC / DC تا 30 درصد تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

آمپرمتر AC / DC - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آمپرمتر AC / DC را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات کلمپ آمپرمتر-کلمپ جریان-آمپرمتر کلمپی-کلمپ آمپر متر یونیتی مدل یونیتی ۲۰۴ پلاس-کلمپ متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت

آمپرمتر AC / DC  : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کلمپ آمپرمتر-کلمپ جریان-آمپرمتر کلمپی-کلمپ آمپر متر یونیتی مدل یونیتی ۲۰۴ پلاس-کلمپ متر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آمپرمتر AC / DC  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

آمپرمتر AC / DC - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آمپرمتر AC / DC  در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلمپ آمپرمتر-کلمپ جریان-آمپرمتر کلمپی-کلمپ آمپر متر یونیتی مدل یونیتی ۲۰۴ پلاس-کلمپ متر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آمپرمتر AC / DC  را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

آمپرمتر AC / DC  را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی آمپرمتر AC / DC  , توانسته ایم پایین ترین آمپرمتر AC / DC  را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

آمپرمتر ac dc تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

برق یکی از انقلابی ترین اختراعات جهان است و این ترسناک است که حتی لحظه ای به جهان بدون برق فکر کرد چون لوازم الکتریکی راحتی زیادی به زندگی انسان می دهند. شما ممکن است مجبور به نصب و تعمیر دستگاه یا لوازم برقی و الکترونیکی اطراف خود شوید؛ جهت این کار بهترین ایده، استفاده از دستگاه آمپرمتر AC / DC است.

کارکرد و وظیفه دستگاه آمپرمتر AC  / DC چیست؟ دستگاه آمپرمتر AC  / DC که در صنعت به آن آمپرمترهای دومنظوره نیز گفته می شود توانایی اندازه گیری هر دو جریان متناوب و مستقیم را دارد به عبارتی از دستگاه آمپرمتر AC  / DC در جریان متناوب یا مستقیم برای اندازه گیری جریان، ولتاژ و سایر پارامترهای مربوط به برق، با اتصال به مدار مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین دستگاه آمپرمتر AC  / DC که می‌توانید انتخاب کنید به نیازهای شما بستگی دارد، اما لازم است که بدانید انواع جدید آمپرمتر AC  / DC فرق زیادی با آمپرمترهای AC  / DC قدیمی دارد و کلمپ آمپرمترها طی دهه های گذشته پیشرفت های زیادی کرده اند و امروزه به صورت دیجیتال و آنالوگ با ابعاد و با ترکیب پارامترهای مختلفی مانند توان اکتیو و راکتیو، آمپرمتر جریان مستقیم و متناوب، اندازه گیری اهم و ولت، تست دیود و تست اتصال کوتاه پارامترهای بسیار دقیق تر طراحی و ساخته می‌شود تا کاربری آسان تری داشته باشد.

دستگاه آمپرمتر AC  / DC انواع زیادی دارد و ما در ادامه فقط به بررسی دو نمونه از آمپرمترهای AC / DC می‌پردازیم:

 1. کلمپ آمپرمتر AC / DC ،آمپرمتر انبری دیجیتال مدل 4373 HIOKI CM- : کلمپ آمپرمتر AC / DC ،آمپرمتر انبری دیجیتال مدل 4373 HIOKI CM-  یک کلمپ متر 2000 آمپری و با RMS واقعی است، محدوده دمای آن -25 تا 65 ℃  است و همچنین ضد گرد و غبار و ضد آب (IP54) است و همچنین دارای سرعت کار بالا در شرایط سخت از جمله تعمیر و نگهداری از تجهیزات و دستگاه های مانند خودروهای الکتریکی می باشد. علاوه بر این، با ولتاژ بالا DC قابلیت اندازه گیری تا 1000 V ایده آل برای بازرسی تعمیر و نگهداری تجهیزات برق و خورشیدی است. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به فرکانس متر ، اهم متر ، تست دیود ،خازن سنج و دما سنج بودن دستگاه اشاره کرد.

2-آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری UT203+ برند یونیتی محصولی دقیق با کاربردهای متعدد جهت اندازه گیری ولتاژ، جریان، مقاومت ، خازن و فرکانس با دقت اندازه گیری بالا می باشد.

منبع تغذیه این دستگاه دو عدد باتری 1.5 ولتی مدل RO3 می باشد که جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری در طراحی این دستگاه از ویژگی اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که با رسیدن میزان باتری به زیر 2.6 ولت آیکون کاهش باتری رو صفحه نمایشگر نشان داده می شود و به کاربر این امکان را می دهد که در زمان مناسب باتری را تعویض کند و در صورت رسیدن ظرفیت باتری به زیر 2.5 ولت، 3 مرتبه بوق هشدار به صدا در می آید و پس از آن دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه ، جهت صرفه جویی در مصرف باتری به طور خودکار خاموش می شود.

فک به کار رفته در این آمپرمتر کلمپی تا اندازه 28 میلی متر باز می شود و به کاربر این امکان را می دهد که بدون نیاز به تماس فیزکی اجسام موردنظر را تا ابعاد 28 میلی متر اندازه گیری کند که این خود سبب افزایش ایمنی کار می شود.

ابعاد این محصول 36 x 63 x 215 ؛ سایز نمایشگر آن 25 x 37  ؛ وزن آن 235 گرم ؛ و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری می باشد.

آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری UT203+ برند یونیتی طبق استانداردهای ایمنی تجهیزات الکترونیکی EN61010-1 ، CAT II 600V و CAT III 300V  طراحی و ساخته شده است و همراه با  گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید ارائه می شود که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

آمپرمتر AC  / DC -  ما در این مطلب به موضوعات کلمپ آمپرمتر-کلمپ جریان-آمپرمتر کلمپی-کلمپ آمپر متر یونیتی مدل یونیتی ۲۰۴ پلاس-کلمپ متر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آمپرمتر AC  / DC را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آمپرمتر AC  / DC را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟